torsdag 1. september 2011

Vintage dame med roser



Jeg hadde noen papirrester fra Basic Gray liggende på arbeidsbordet som jeg bare måtte lage noe av. Disse papirene er både tøffe og vakre på en gang og virkelig morsomme å jobbe med. Det er mange elementer man kan klippe ut og bruke i ulike sammenhenger.
Resultatet ble et lite kort i vintage stil. Jeg har brukt chipboards fra Basic Gray, stempel fra Papirloftet, div blomster, bling, bånd og blonde. Helt til slutt har jeg brukt litt glitterlim her og der.



Takk for at du titter innom!

Jeg deltar i utfordringen til Anonyme Scrappere med dette kortet.

5 kommentarer:

  1. For en herlig fargesammensetning! Virkelig et lekkert kort :)

    SvarSlett
  2. Ååå det var et nydelig kort i herlig vintage stil.
    Nydelig motiv og flott pyntet.

    Takk for at du deltar hos AS denne gangen.
    Ha en flott uke.
    Klem Anne

    SvarSlett
  3. Lekkert kort!! Flott pyntet, og fint med glittereffekt!

    Takk for at du deltar hos AS!

    :-)

    SvarSlett
  4. Et herlig kort i deilig vintagestil.
    Digger fargene og glitteret;)
    Takk for at du deltar hos AS
    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails