tirsdag 20. september 2011

Trying to be good...



...så kommer kanskje nissen på besøk i år også? Dette ble et julekort i klassiske varme julefarger. Motivet er stemplet med rød, grønn og brun distress ink og Versamark før det ble embosset med klart embossingpulver. Til slutt har det fått litt brun distress i kantene. Papirene er diverse rester og jeg har pyntet med metallhjerter, bånd fra en sjokoladeeske og en filtsnøkrystall fra Søstrene Grene. Jeg synes det er gøy og litt utfordrende med disse resteprosjektene. Man må liksom strekke seg litt lenger enn om man sitter med nye papirer foran seg som matcher og som det ofte er litt lettere å sette sammen til et helhetlig resultat. Fint med litt veksling fra det ene til det andre. Nå har jeg så mange fine nye papirer liggende på pulten at det blir nok noen nye kursprosjekter som blir det første jeg setter i gang med. Jeg jobber med å sette opp høstens kurs nå, så følg med hvis du vil være med.


Inne i kortet har jeg stemplet dette.

Jeg ønsker dere alle en strålende dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails