mandag 29. august 2011

Blomster og sommerfugler


I dag er det et kort i den romantiske stilen som jeg vil vise fram. Jeg har brukt papirer fra Webster og Basic Grey. (The paper with the butterflies on it, is from Basic Gray) Papirblomsten er stanset ut med dies fra Tim Holtz. Jeg har pyntet med blomster, blonder, bånd og glitterlim. Den utklipte sommerfuglen er fra Pion design.




Jeg ønsker dere alle en trivelig kveld!

Jeg deltar med dette kortet i utfordingene hos:
Basic Grey Challenge
Sukkersøtt

2 kommentarer:

  1. kjempe flott kort! mange lekkre detaljer! Flott bilde! Takk for du deltar hos sukkersött!
    Klem Ane :)

    SvarSlett
  2. Oh wow, simply stunning, so very pretty I love it!! thankyou for joining us this time over at basic grey challenges.
    Hugs
    Jacqui P x

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails