mandag 12. september 2011

Søt heks med skumle planer...


Jeg var på Bikuben her om dagen og fant kule halloween-papirer med flasker på, og de inspirerte meg veldig så resultatet ble årets første halloween-kort. Det er alltid gøy og fortelle små historier og her kan man jo spekulere i hva denne søte heksa har i tankene. Jeg har brukt en gammel bokside som bakgrunn og stemplet på denne. Flaskepapiret er fra Moxxie. Chipboarden jeg har stemplet "Happy Halloween" på er fra Melissa Frances. Jeg har pyntet med sorte bånd, knapper, stoffbit og roser.




God valgkveld til dere alle!

1 kommentar:

  1. He he, er det dette man kan kalle en ulv i fåreklær? Det var ei særdeles søt heks i alle fall :) Stilig papir med flasker på, og detaljene er så flotte!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails