fredag 30. september 2011

Vakre høstdager




Nå er det endelig blitt noen nydelige høstdager og jeg prøver å nyte dem innemellom slagene. Rosene i hagen har stått med knopper lenge men det har vært for kaldt til at de ville springe ut. Nå har det blitt varmt og fint og de springer endelig ut. Disse gule rosene er noen av skjønnhetene som nå pryder hagen vår. Det er historiske roser og de dufter fantastisk!
I går laget jeg et Magnoliakort igjen og det ble et streif av høst på dette. Rammen bak motivet er fra Marianne design og pyntekantene er stanset ut med dies fra Magnolia. Papiret er fra Create paper. Jeg har pyntet med blomster, bling og glitterlim. Det grønne panelet er embosset i Epicen og jeg har fargelagt med Copic.


Jeg ønsker dere en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails