fredag 4. januar 2019

Birthday card for a friend



Jeg har kost meg med å fargelegge dette herlige motivet fra Picket Fence Studio. Jeg har bevisst valgt komplementærfarger for å få motivet til å nærmest poppe ut fra bakgrunnen. Dette er et motiv som er like fint til både bursdagskort og julekort. Dette ble et vinterlig bursdagskort til en god venn. Papiret er fra Reminisce og jeg har brukt dies fra Dixi Craft og Memory Box.


Jeg deltar i utfordringen hos:
http://fabnfunkychallenges.blogspot.com
Jeg ønsker dere alle en riktig god helg!

Hilsen Synnøve

8 kommentarer:

  1. Så fine snøkrystaller i mange varianter:)Koselig bursdagskort! Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK.DT Ingunn

    SvarSlett
  2. WOW, og ja du har virkelig fått det til og poppe. Digger motivet ditt og fargeleggingen. Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefint vinterkort! Nydelig farget! Klem ;)

    SvarSlett
  4. nydelig kort og farger ♥

    SvarSlett
  5. Beautiful card! Thank you for joining us at Fab ‘n’ Funky. Rachel (DT) xx

    SvarSlett
  6. lovely card - thank you for joining in at Fab'n'Funky ths week x

    SvarSlett
  7. Så fint kort, likte snø-krystallene 😊 Tuseb takk for at du deltar på NSHK sin utfordring «gled en venn»

    DT Marielle

    SvarSlett
  8. A lovely wintry birthday card and the image is beautifully coloured.
    Thanks for sharing with us at FSC
    Avril

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails