søndag 4. september 2011

Søtt til konfirmanten



Jeg fikk en bestilling på et konfirmantkort her om dagen og dette ble resultatet. Det er alltid gøy med litt ny bretting. Jeg har brukt papirer fra Best Creation og Pion design. Kronen er fra Panduro. Jeg har laget en konvolutt til å ha penger i, inne i kortet. Jeg har brukt Spellbinders til å stanse ut de fleste delene av kortet.




Jeg skal ha scrappekurs på Bikuben førstkommende torsdag. Hvis du har lyst til å delta, er det bare å ta kontakt med Ellen.

                               Takk for at du titter innom!
God mandag til dere alle!

2 kommentarer:

  1. Åå - såå nydelig! Herlig motiv og papirer :) Kjempelurt med konvolutten inni, og dekorativ bretting :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott kort! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails