mandag 26. september 2011

Snømannen Kalle


Av en eller annen grunn blir det produsert en del julekort i Papirverkstedet om dagen. Litt tilfeldig, men når man først har funnet fram en del julepapirer og stæsj så vil man jo gjerne bruke dem. Denne gangen har jeg stanset ut snømannen til Tim Holtz i tykk papp og malt den med hvit akrylmaling før jeg hadde på embossingpulver(Snow) på. Papirene er fra Basic Gray og jeg har stanset ut div snøkrystaller og pyntet med halvperler. Termometeret har jeg kjøpt på Bikuben og jeg har brukt et bånd farget med distress som skjerf for Kalle.



Jeg ønsker dere alle en riktig god dag!

2 kommentarer:

  1. Kjempe flott julekort,
    delikate farge valg,
    Termometeret var en flott idè...
    Ha en fin kreativ uke:)

    SvarSlett
  2. Så delikat i farger og utførelse! Snømannen ble virkelig lekker med masse glitter :) Termometeret var en artig detalj.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails