mandag 1. april 2013

Cupcake 4U






Denne gangen har jeg laget et shabby chic kort med paperpiecing. Jeg har stemplet den store kaken på tre forskjellige mønsterpapirer og klippet ut delene for så å sette dem sammen.  Toppen er satt på 3D-puter for å få en tredimensjonal effekt. Jeg har pyntet med blonder, halvperler, knapp og en nål fra Maya Road. Glitterhjertet er fra Melissa Frances og papirene er fra The Girls Paperie. Stempelet er fra Papirgleder.

Det er fantastisk vær her i dag også så nå blir det nok litt tid i solveggen før vi avslutter påskeferien.






Jeg deltar i utfordringene hos :

http://anonymescrapper.blogspot.no

http://www.fashionablestampingchallenges.com



Takk for at du titter innom!

Klem fra Synnøve

6 kommentarer:

  1. Hei
    Du er så kreativ og lager så mye fint, jeg liker også å lage kort, men sliter litt med kreativiteten. Jeg har en gutt som blir 20 år og som elsker mekking av biler, derfor kunne jeg tenkt meg å lage kort innen d... har du noen forslag blir jeg glad

    Hannemor ;)

    SvarSlett
  2. A very yummy card, great work. Thanks for joining us at Fashionable Stamping Challenges.

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig kort du har laget!!! Herlige farger:)
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  4. Dette var lekkert design! Nydelige farger og pynt. Veldig kreativt!
    Klem, Elizabeth (AS dt)

    SvarSlett
  5. Delicious little cupcake! Such a sweet card! Thank you for playing along with us at Fashionable Stamping Challenges.

    SvarSlett
  6. Hi Synnove, this is such a beautiful card, a perfect entry for our paper piecing challenge, Thanks for sharing it with us FSC. X

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails