mandag 15. april 2013

Rustikk og romantisk mappe



Venninnen min og jeg hadde det moro med å sy toalettmapper forrige helg og dette er mappe nummer to som jeg sydde.  Jeg har sydd mappa i lin og foret den med et stoff med blomster på. Jeg har pyntet den med blomster og blonder med knapper og perler. Jeg pyntet også med et handmade merke inne i mappa. Det er alltid hyggelig å lage en litt fin innside som også kan overraske litt.





Jeg ønsker dere en god start på en ny og ubrukt uke!

Klem fra Synnøve

2 kommentarer:

  1. Så søt toalettmappe!!

    Mona:-)

    SvarSlett
  2. hva en nydelig liten stoff clutch du har gjort. Jeg elsker håndlaget etiketten på innsiden. en hyggelig liten overraskelse.

    what a lovely little fabric clutch you made. I love the hand made label on the inside. a nice little surprise.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails