lørdag 30. mars 2013

Søt sjokoladeeske til gode venner



Vi har vært på hyggelig middagsbesøk i dag og da måtte jeg jo ha med en liten vertinnegave. Jeg hadde kjøpt en eske med Melkehjerter som jeg hadde tenkt å pynte og jeg fant en skisse hos Skechy Colors som jeg brukte som utgangspunkt.
Jeg brukte de nye papirene fra Graphic45, The Secret Garden, og pyntet med en trefugl og turkise havperler. Stemplene er fra Crafty Secret. Diesen er fra Spellbinders.








Jeg deltar i utfordringen hos: http://sketchycolors.blogspot.no

2 kommentarer:

  1. For en fantastisk flott sjokoladeeske!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Sketchy Colors!
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Absolutely precious box - we both love those papers! A very pretty make. Happy Easter, Nicola x

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails