fredag 5. april 2013

Dancing in the rain...






Bladet Ett trykk har en utfordring på bloggen sin nå hvor de utfordrer oss til å bruke gamle teknikker på et kort. En av utfordringene er å bruke gridteknikken og det har jeg gjort her. Jeg har først laget en bakgrunn på et panel med distresspaint og vann før jeg har maskert i ruter og hatt blå og grønn distress på kantene for å markere rutene. Jeg har så maskert på nytt og stemplet med ulike motiver i diverse farger. Stemplene er fra Glitz og papirene er fra The girls paperie. Jeg har stanset ut paraply og støvler fra et panel som også var farget med distresspaint og vann. Blomstene er stanset ut i filt med Tim Holtz dies. Det var gøy å børste støv av denne teknikken.








Jeg deltar i utfordringen hos Ett Trykk.  http://etttrykk.blogspot.no

Jeg ønsker dere alle en god helg!

Synnøve :-)

2 kommentarer:

  1. Wow! Dette kortet er rett og slett nydelig!! Fantastisk nydelige farger og herlige stempler! Så flott å kombinere grid teknikken med søte papirer, puncher og pynt!
    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg gjør som Randi og wow'er med! Super bruk av teknikken! Takk for at du er med på utfordringen :)

    Åshild
    Ett trykk

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails