fredag 1. mars 2013

1. mars og blanke ark



Våren er offisielt i gang og jeg har endelig kommet i gang med Art journaling og utprøving av nye teknikker med spray og maling. Jeg hadde scrappekurs på Bikuben i går og da ble Ranger sin store gode bok med mange blanke, kraftige sider med hjem. Jeg ble veldig inspirert når jeg fikk være med på Dyan Reaveley sin demonstrasjon av diverse teknikker på Bikuben for nesten et år siden, men det har tatt litt tid før jeg virkelig har kommet i gang med å prøve meg. Det er en helt annen måte å tenke på enn jeg er vant til, for jeg er perfeksjonist og veldig opptatt av detaljer og jeg blir litt frustrert når ikke første forsøk blir som jeg har tenkt meg. Med disse teknikkene må man ta ting som det kommer og ikke tenke for mye. Tror dette blir god trening for meg, har nok godt av å slippe meg litt løs. Jeg skal bruke boka som en prøveklut og bare leke meg med teknikker uten å være opptatt av at det skal bli så flotte resultater.

Jeg vant en utfordring på en utenlandsk blogg for en stund siden og skal være gjestedesigner der neste uke, så jeg har en del å jobbe med av andre prosjekter også. Det er veldig hyggelig med den type utfordringer. 

Lyset strømmer inn på arbeidsrommet mitt i dag og det føles fantastisk. Det er et kreativt rot her for tida men det blir vel tid til litt rydding litt seinere.



Jeg ønsker dere en kreativ og god dag!

Ta vare på dagen og sett pris på dine kjære!

Klem fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails