torsdag 7. mars 2013

Top Talent Thursday!





Jeg vant en utfordring hos The Creative Corner for noen uker siden, så i dag har jeg æren av å være gjestedesigner der med dette prosjektet. Dette er et kort med plass til en liten gave og det oser shabby chic av det. Jeg har brukt papirer fra The Girls Paperie og alle stemplene, bortsett fra det på forsiden og i ryggen, er fra Prima. Det lille søte tekststempelet på forsiden og det i ryggen er fra Crafty Secret. Hug Snug båndet er farget med rosa distress og trefuglene har fått et tynt strøk med hvit maling. De nydelige blomstene er fra Wild Orchid Crafts. Jeg falt fullstendig for de hvite glidelås-låsene fra Prima så de måtte bare bli med hjem forrige gang jeg var på Bikuben og handlet. Fugleburet er stanset ut med Sizzix dies designet av Tim Holtz.






Hvis du besøker Our Creative Corner så kan du også lese svarene på en del spørsmål som de ønsket at jeg skulle svare på. 

















Takk for at du tittet innom bloggen min!

Jeg ønsker dere alle en riktig flott dag!

Klem fra Synnøve

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails