mandag 25. mars 2013

Dear friend...



Jeg har endelig fått tak i de nye papirene til Graphic45 som jeg har ventet på en stund, jeg er skikkelig Graphic45-fan.  Et nytt sett med stempler fra Prima ble også med hjem. Disse måtte jo prøves på det samme kortet og her er resultatet. Motivet er fargelagt med Copic og klippet ut. Vimplene er stemplet på mønsterpapir og klippet ut. Medaljongene er stanset ut med Spellbinders.  Jeg har pyntet med blomster, halvperler, hvite blader, glitterlim og bånd farget med distress.




Jeg deltar i utfordringen til: http://copicmarkernorge.blogspot.no


Klem fra Synnøve

2 kommentarer:

  1. Et vakkert kort :) Takk for at du deltar hos CMN, og lykke til!!!
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort med vakre ark og et nydelig motiv
    Takk for at du deltar hos CMN
    Lykke til i trekningen :)
    Klem fra Jill

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails