fredag 17. desember 2010

Vinneren er...





Da har jeg hatt en høytidelig trekning av blog candyen min og vinneren er ........ Mona... Gratulerer!

Mona har en kjempefin blog som er verdt et besøk. Blog adressen er: http://www.strikkesnuppa.blogspot.com/ 
Hvis du sender meg en mail med adressen din, Mona, så skal jeg sende pakke til deg så fort jeg kan.(Send til dolven67@yahoo.no )

Takk til alle som var med på trekningen, det er alltid hyggelig med respons.

Jula nærmer seg med stormskritt nå og det er andre ting enn scrapping som jeg må bruke mest tid på framover. Men noen prosjekter blir det nok, så følg med. Jeg håper også at jeg får laget noen nye innlegg til interiørbloggen min som heter Villa Sunniva, linken ligger i lista til høyre. Hyggelig om dere tar en titt innom der også!

Ha en flott fredag alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Tank at jeg vant!! Så gøy! Det pleier jeg aldri å gjøre! :):) Tuuuuusen takk. *klem* Har sendt deg mail. ;)

    SvarSlett
  2. Venter i sepnning på pakke. :)

    SvarSlett
  3. Tuuuuuuusen takk for flott pakke. Det var morro!! :) klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails