torsdag 2. desember 2010

Kremmerhus og tag som julepynt, bidrag til Sukkersøtt

 Kveldsaktiviteten nå for tida er julegaveproduksjon og da passet jo Sukkersøtt sin julepyntutfordring godt. Jeg koser meg med å lage kremmerhus og dagens tag/merkelapp er også laget som julepynt. Når oppgaven på pakken er gjort så kan den henges opp som pynt. Se nederst i innlegget. Strikking og hekling blir det også en del av, men døgnet har som vanlig ikke nok timer til det jeg har lyst til å gjøre.

Husk også blog candyen min som jeg la ut i går! Se innlegget under og i margen til høyre.





 Her er dagens tag. Den er laget ved hjelp av Spellbinders og papirer fra bl.a. Graphic 45. Nederst har jeg hengt et prisme for å gjøre den ekstra fin når den blir hengt opp som pynt.
Jeg ønsker dere en riktig fin torsdag!


3 kommentarer:

  1. Nydelige og nostalgiske kremmerhus:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  2. Lekre kremmerhus:)
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt :)
    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  3. For noen flotte kremmerhus, Synnøve:O) Koselige ark, lekre blonder.
    Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails