mandag 10. januar 2011

Årets første kort!



Godt nytt år, til dere alle!

Jeg håper dere har hatt en hyggelig jule- og nyttårsfeiring! Det har i hvert fall vi hatt, men tida gikk litt for fort som alltid. Man tror alltid at det skal bli lange rolige dager hvor man egentlig ikke har annet å gjøre enn å lese alle de bøkene man ønsker å få lest, gått alle de skiturene man har gledet seg til lenge og sett alle de filmene som har stablet seg opp i en bunke i hylla.  Det ble ikke sånn i år heller, men vi koste oss med hyggelig familie og venner og mye god mat. Det ble mange sene morgener og lange frokoster og det er jo noe av det beste som finnes.
Det har vært stille på bloggen min, og det har sin naturlige forklaring at det er ikke blitt scrappet noe som helst i jula. Men jeg har strikket og sydd ganske mye både før og i jula og resultatene havnet stort sett som gaver under treet.
Nå har jeg endelig kommet i gang igjen og det føles godt det også. Jeg trives med det å ta en skikkelig pause fra scrappinga av og til, hvor scrapperommet er ryddet og det er klart for nye prosjekter når jeg har lyst og tid. Det var en deilig følelse jeg hadde her om kvelden da jeg satte meg ned ved det ryddige arbeidsbordet mitt og skrudde på litt god musikk. Jeg åpnet et gammelt scrappeblad og ideene kom strømmende. Jeg kom også på at jeg hadde fått en nydelig blokk med papirer av ei venninne til jul og jeg ble skikkelig gira. Følte meg faktisk ganske lykkelig akkurat da. Et glimt av hverdagslykke som det er viktig å ta med seg videre.
Resultatet ser dere her. Et lite staffelikort med masse utklipp og dill. Veldig meg dette her.





 Baksiden av kortet er laget for å skrible ned en hilsen på.

Papirene er fra Graphic45.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails