onsdag 8. desember 2010

Klassisk jul og bidrag til Sukkersøtt



I dag er det en klassisk stil på dagens tag. Jeg har brukt litt rester av papir og bånd. Båndene er egentlig hvite men jeg har farget det med distress for å få den riktige rødfargen. Jeg har stemplet med et postkortstempel i bunn og pyntet med en julekule som jeg har stanset ut og satt på et klistremerke. Ellers har jeg pyntet med blomster, metallpynt og glitter.
Både tagen og kortet under er bidrag til ukas vintageutfordring hos Sukkersøtt.






Jeg fikk også laget et kort i går. Med utgangspunkt i de samme teknikkene som tagen over.



 

 Husk å bli med på blog candyen min hvis du har lyst!
Se i margen til høyre for mer info!

1 kommentar:

  1. Så utrolig nydelig, både tag'en og kortet. Takk for at du deltar hos Sukkersøtt, og lykke til :o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails