tirsdag 23. november 2010

Vintage i duse farger


I kveld har jeg kost meg med å lage dette julekortet i vintage stil. Ønsket å bruke duse nøytrale farger sammen med rosa detaljer. Papirene er fra Ladybug, stempelet er fra Inkido og bildet er fra Sagen. Jeg kjøpte meg akkurat den store snøkrystallen som ligger under bildet. Stanser den ut på Epicen og den er virkelig helt nydelig. Det er ikke så mye man kan se av den her, men den kommer nok til å bli brukt mye framover.

Det er så hyggelig at så mange besøker bloggen min, takk for at akkurat du titter innom! Jeg er straks klar med en blogcandy, så følg med!

Jeg ønsker dere en fantastisk tirsdag!



1 kommentar:

  1. Nydelig kort, rålekkert med den snøkrystallen som er litt gjemt!
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails