søndag 14. november 2010

Sukkertøyfarger


Jeg måtte lage et kort til med stempelet fra Whiff Of Joy. Disse papirene er også fra Basic Gray og gir et orientalsk preg. Happy Birthday stempelet fikk jeg i et blad for lenge siden og det passet jo utrolig bra. Det er gøy å lage fargerike kort av og til.
I dag skal jeg sy ei veske sammen med ei venninne og det gleder jeg meg veldig til. Skal nok legge inn et bilde av resultatet når den blir ferdig. Noen julegaveprosjekter er også på gang og jeg har litt strikkedilla for tida. Lediggang er roten til alt ondt, sier man jo.

Jeg ønsker dere en riktig god søndag!

Her er også en liten farsdagshilsen! Dette er et herrekort som er laget med papirer fra Graphic 45 og stempler fra Prima.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails