fredag 5. november 2010

Tilda i rødt og grått



Dette kortet har jeg hatt på kurs i det siste. Jeg har brukt papirer fra Magnolia  som egentlig ikke er julepapirer men som jeg syntes passet da jeg ville ha et litt rustikt preg. Jeg er veldig glad i papirer med grafisk uttrykk, skrift av ulik art og måten denne typen papirer strammer opp et prosjekt. Henger vel noe igjen fra mine tidlige dager som fotograf på 80 tallet og ansatt i div aviser.  Litt morsom var det da jeg så på kortet og innså at det også er i "Strømmenfarger". Vår kjære og lokale idrettsforening, Strømmen, har fargene rødt og grått som klubbfarger. Broren min har skrevet den nye Strømmensangen, Strømmensommer, og vi er alle sammen ivrige tilhengere.

Ønsker dere alle en riktig god helg!





2 kommentarer:

  1. Fantastisk herlig kort!!! Falt pladask for det. Veldig morsomt å lage på kurset ditt også! Glad jeg fikk plass :-)
    Klem Cecilie

    SvarSlett
  2. Herlig side med mange ideer. Hilsen Aud

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails