søndag 4. august 2013

The gift of friendship





Jeg har kjøpt meg nye retropuncher og jeg fikk så lyst til å lage noe hvor struktur og tekst var hovedfokuset på kortet. Jeg lagde doble blomster og under blomstene ligger det et hvitt papir med små hjerter som er embossed. Jeg pyntet blomstene med halvperler og en av dem fikk en turkis pyntesten for å ta igjen den turkise teksten. Jeg laget et hvitt banner og stemplet med en tekst fra Norsk Stempelblad.





Innsiden av kortet.


Jeg deltar i utfordringene hos:






God søndag!

Klem fra Synnøve

4 kommentarer:

  1. So subtle and elegant... what a beautiful make. I love the one aqua gem on the front echoed on the inside. Thanks so much for playing along with us at Our Creative Corner.
    Alison x

    SvarSlett
  2. Very pretty! Thanks for joining at One Stop Craft Challenge: Keep It Simple
    Hugs
    Dewi

    SvarSlett
  3. Your card is so very beautiful, those flowers are gorgeous and the blue gem really does stand out along with the words. This would lovely framed! Thanks so much for joining us at Our Creative Corner this month. Anne x

    SvarSlett
  4. Very beautiful and so elegant! Thanks so much for joining us at Our Creative Corner this month - Love from Laura xxx

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails