mandag 28. januar 2019

Happy birthday, to my father


I helga feiret vi 80 års dagen til faren min og da måtte jeg jo lage et kort til jubilanten. Valget falt på en vakker herreserie fra Pion. Her var det mange elementer å leke seg med og det liker jeg godt. Jeg har stanset ut formen på kortet med store dies og jeg har brukt dies fra Papirdesign til å stanse ut  teksten og stjernene. Jeg laget en lomme på innsiden hvor det er plass til et gavekort. Jeg har brukt mye lag på lag her for å bygge opp et solid inntrykk. Det gjør også at kortet føles eksklusivt og tungt når du holder det i hånda. Det var også viktig å bruke en touch av gull for å gjøre det litt festlig og inntrykket mindre matt. Jeg har stanset ut teksten på forsiden i  sort mosegummi og lagt den under den blå teksten for å skape dybde.










Takk for at du tittet innom!

Hilsen Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails