tirsdag 21. oktober 2014

Stars for you





 Velkommen innom bloggen min!
 Det er hektiske tider her med mange typer aktiviteter som fyller dagene våre og det er jo både hyggelig og spennende men det blir ikke så mye tid til pusleaktiviteter ved hobbybordet. 

Dette kortet laget jeg for en stund siden og det er et skikkelig guttekort med sportstema og tøffe farger. Kortet er også å finne i bladet Ett trykk denne gangen. Jeg har brukt papirer fra Graphic45 og stempler fra Papirdesign. Bakgrunnen er laget med distress og sjablonger.




Jeg skal holde julekortkurs på Bikuben torsdag denne uka og det er noen få plasser igjen, så ta kontakt med Ellen hvis du har lyst til å bli med. Jeg skal også holde et kurs der neste onsdag hvis det skulle passe bedre.

Tusen takk for hyggelige kommentarer!

Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails