søndag 19. oktober 2014

Fargeutfordring hos Sketchy Colors



Det nærmer seg jo halloween og ukas fargeutfordring har fargene lilla og oransje som tema. Månedens sponsor hos Sketchy Colors er Ricky St.Dennis som lager spennende og detaljrike digistempler. Motivet jeg har brukt på denne "boksen" er derfra.  Jeg har fargelagt med Copics og jeg har brukt papirer fra Graphic45. Jeg har pyntet med tannhjul stanset ut med en dies fra Memory Box og flaggermusene er stanset ut med en dies fra QK. Dette er et kort som er laget med en bred "rygg" så det er plass til en boks inne i kortet som man kan legge en liten overraskelse i.  Denne blir nok fyllt med sjokolade når jeg skal gi den bort til en god venn til halloween.

Titt innom bloggen til Sketchy Colors for mer informasjon og inspirasjon!





God søndag!

Synnøve

2 kommentarer:

  1. Nydelig, Synnøve:O) Stilig design, flotte de arkene, og du har fått denne fine dama til å skinne. Lekkert!!!
    Fin mandag til deg.
    Klem fra Nancy:O)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort Synnøve. Lekkert motiv som er helt nydelig fargelakt, lekkert pynta og flotte papirer.
    Klem Monica.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails