søndag 17. august 2014

Skisseutfordring hos Sketchy Colors!






Jeg er så heldig at jeg har blitt en del av design teamet hos den flotte utfordringsbloggen Sketchy Colors. Og i dag bidrar jeg med mitt første bidrag og det er naturligvis spennende. Utfordringen tar denne uka utgangspunkt i en skisse så ta en tur innom bloggen for inspirasjon.
Månedens sponsor er Kortoghobby.no.

Kortet jeg har laget er pyntet med papirer fra Graphic 45 og stempelet er fra Sherri Baldy. Jeg har fargelagt motivet med disress og metallpynten er fra Kortoghobby.no.


  





Jeg ønsker dere alle en hyggelig og kreativ søndag!

Synnøve

2 kommentarer:

  1. Gratulere med DT plassen,blir spennende dette og kortet var lekkert, klem bente:)

    SvarSlett
  2. Wonderfully colourful design

    Thank you so much for leaving a lovely comment on my blog

    Smile, It's a brand new week!

    Hugs from

    Bridie@BGPayne Crafts

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails