lørdag 27. oktober 2012

Vintage christmascard


Nå er jeg kommet i gang med julekortkursene på Bikuben og det er som alltid veldig hyggelig. Dette er det ene kortet vi lager på den første runden med kurs. Jeg har brukt papirer fra Pion og resultatet ble veldig romantisk og søtt. Likevel så føler jeg at det den brune kontrasten gjør at det ikke blir alt for søtt og blekt. Jeg liker denne bretteteknikken og har brukt den mye i det siste. Den er enkel men likevel effektfull og papirene kommer ofte til sin rett. Jeg har pyntet med blomster og bånd som jeg har farget forsiktig med distress, og jeg har stanset ut snøkrystaller. Jeg har brukt stempler fra Kort og Godt og det har også fått plass til halvperler og en hvit fjær. Jeg tok disse bildene i går og det var en vakker høstdag så noen solstråler har lurt seg inn og leker seg litt på kortet mitt.







Jeg ønsker dere alle en riktig god helg!

Klem fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails