mandag 29. oktober 2012

Christmascard in red


Jeg har igjen kost meg med å lage et brettekort. Denne gangen ble det den dyprøde fargen som dominerer. Papirene er fra Inkido og stempelet er fra Graphic45. Juletreet er stanset ut med dies fra Sizzix og jeg har pyntet det med Mica for en snøeffekt. Båndet er farget med distress og jeg har pyntet med blomster og gamle knapper.
Jeg har akkurat snakket med broren min som bor på Manhattan i New York og vi er veldig spente på hvordan orkanen som er på vei vil slå ut. Vannet hadde allerede steget kraftig på nedre Manhattan og bølgene var store på Hudson river. Håper å få snakket med ham senere i kveld også, det er noen spennende timer og dager de har foran seg. 





Her har snøen kommet i dag så det blir spennende og se om den blir liggende.

Jeg ønsker dere en riktig god kveld!

Klem fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails