onsdag 3. oktober 2012

Sweet Halloweencard


Halloween er ikke så langt unna så jeg har begynt å jobbe litt med forberedelsene. Hvert år så tenker jeg at jeg ikke skal kjøpe noen nye halloween papirer for jeg har jo en del fra før og perioden jeg bruker disse tingene er så begrenset. Men jeg var en tur innom Bikuben og da var de nye papirene fra Graphic45 kommet og da klarte jeg ikke å stå imot fristelsen gitt. Både halloween- og julepapirene var helt fantastiske. For meg som elsker å klippe å lime og så sette det hele sammen i nye kombinasjoner så er dette bare helt topp.

Dette kortet er laget med inspirasjon av ukas utfordring hos The Shabby Tea Room. Man skulle inspireres av bildet under og bruke en skisse som de hadde lagt ut. Her har jeg brukt en kombinasjon av papirer fra ulike produsenter, men motivet er fra Graphic45.


Jeg deltar i utfordringen hos The Shabby Tea Room. http://theshabbytearoom.blogspot.no/

 


2 kommentarer:

  1. Hi Synnøve! This is such a beautiful card! I love the sweet image, all the wonderful layers and delightful embellishments! I'm so happy that you could join us at TSTR!!

    SvarSlett
  2. Rå stilig:)
    Legger meg til som følger hos deg.
    Klem Connie

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails