fredag 3. februar 2012

Tilbake til naturen




Dette kortet er laget med papirer fra Basic Grey. Disse papirene har jeg brukt til så mange forskjellige kort og de er bare utrolig fine. Stempelet med sommerfuglen er fra Stampers Anonymous og tekst stempelet er fra  Crafty Secret. Jeg har stemplet motivet på et svakt mønstret ark og stemplet en gang til på fargeleggings ark. Jeg har så fargelagt sommerfuglen med Copic tusjer og klippet den ut for til slutt å montere den på sommerfuglen på det andre arket.

I dag reiser jeg og sønnen min til Kristiansund for å overvære premieren på operaen Alymisten i Kristiansund. Min kjære bror har skrevet musikken så det blir en spennende kveld! Jeg har ikke vært i Kristiansund før heller, så det blir også en ny opplevelse.


Jeg ønsker dere alle en riktig flott helg! Grip dagen!

Synnøve

1 kommentar:

  1. Dette ble kjempefint! Sommerfuglen ble aldeles nydelig, en god ide å stemple på mønsterark. Fargene er bare så herlige :)
    Kos deg i Kristiansund
    Klem, Jorunn

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails