tirsdag 14. februar 2012

Happy Valentine!


I dag har jeg laget en valentine tag som seg hør og bør til min kjære. Konfekt og kort er det jo alltid hyggelig å få. 
Papirene er fra Pion design. Jeg sydd langs kantene og jeg har lagt en blonde i nedbretten. Motivet er stanset ut med Spellbinders. Ornamentene er fra Panduro.







Det er alltid litt hyggelig med bytte av noen små oppmerksomheter og det pleier vi Bikuben jentene å praktisere ved merkedager og høytider. Denne gangen er det et søtt kort med en pose med konfekt som er gaven.


 Forsiden og baksiden på kortene.


 Store røde og hvite blomster fra Papirloftet.


 Stempel fra North Star.


Mmmmm.....


Bikuben offentliggjør en stor og spennende nyhet i dag. Tim Holtz kommer på besøk fredag 24. februar!
Gå inn på hjemmesiden til Bikuben for mer info. http://www.bikuben.com/  Det er påmelding til demonstrasjonene hans, så vær tidlig ute hvis du vil være med!

Jeg ønsker dere alle en hyggelig Valentin dag!

Klem fra Synnøve

1 kommentar:

  1. Så nydelige kort Synnøve! Blir alltid inspirert av å titte innom her :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails