torsdag 9. juni 2011

Lite, rødt og ganske søtt



På dagens lille prosjekt har jeg brukt diverse papirrester og stempler som jeg fikk som vedlegg i et scrappeblad for lenge siden. Jeg har fargelagt med Copic og jeg har stanset ut selve kortet og pyntepapirene med Spellbinders. Jeg liker godt å lage disse små kortene.




Når jeg først var i gang med disse papirene og stemplene så fikk jeg også laget en liten søt tag. Disse er kjekke å ha til diverse smågaver og oppmerksomheter.

Ha en super torsdag da dere!

3 kommentarer:

  1. Å, så herlige motiv! Det ble virkelig lekkert med rødt, en utmerket måte å bruke opp restepapir på :) Også tag'en da, skikkelig søt den også.
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Kjempe søtt kort Synnøve! :) Nydelig tag også!

    Klem

    SvarSlett
  3. Utrolig søtt kort og tag!!!
    Grei måte å få brukt restene på :-)

    Mona :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails