tirsdag 5. mai 2009

Fargerik bok

Her er resultatet fra kurset jeg var på forrige uke med Jen Starr hos Bikuben. Det var deilig å være deltager igjen. Det er alltid godt å litt inspirasjon og nye ideer når man underviser ganske mye selv, det er faktisk helt nødvendig. Konseptet i boka er Jen sitt men alle bøkene ble likevel helt ulike da vi bare laget grunnlaget på kurset. I går kveld fikk jeg endelig satt meg ned for å den ferdig. Jeg fant fram egne blonder og bånd og litt ekstra stæsj i tillegg til bildene vi tok hos fotografen i høst. Disse bildene passet så fint i fargene og jeg trengte et album som jeg kunne samle dem i. Jeg ble ganske så fornøyd. Alle papirene og blomstene er fra Prima. Jeg var også på kurs med Tracy fra England og der fikk jeg også en del nye ideer som skal brukes på kurs til høsten.





1 kommentar:

  1. Hei Synnøve!
    Så flott. Fine farger og fine bilder...selv om du ikke har kurs i fotoredigering.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails