tirsdag 26. mai 2009

Forsommertid

Nå har virkelig sommeren kommet. Det er deilig, men det blir mindre scrapping når hus og hage krever sitt og det blir lange kvelder ute. Vi har en liten men frodig hage og nå er det nye gleder hver dag. Disse kirsebærblomstene utenfor kjøkkenvinduet har nå gledet meg en god stund og da blir ikke oppvasken så ille. Venninnen min feiret dagen sin i dag og da laget jeg denne sjokoladeposen til henne. Hun fikk en godteskål så da passet jo det bra. Nå er vi trøtte og fornøyde etter en hyggelig kveld sammen med venner.Vi ble servert utrolig god mat. Herren i huset er en mester på kjøkkenet se bare siden til matklubben hans http://www.saerimner.net/.
Skal nå se om jeg orker å pusle litt med en utfordring ved scrappebordet mens jeg hører på Herreavdelingen.






1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails