mandag 2. mars 2020

Make a wish


Det har kommet nye lekre papirer fra Graphic45 og da koser jeg meg. Her har jeg kombinert disse arkene med strandtema med papirer med plankemønster fra Pion. Jeg har også brukt nye dies fra Studiolight til å stanse ut formen på kortet. Stemplene jeg har brukt er fra Prima. Jeg har pyntet med litt godt og gammelt stæsj fra lageret mitt. Jeg prøver å få brukt litt av alt det fine som ligger bakerst i skapet. Det er utrolig gøy å utfordre seg litt med å kombinere gammelt og nytt.







Jeg deltar i utfordringen hos:
https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.com

Jeg ønsker dere alle en hyggelig og kreativ uke!

Hilsen Synnøve

1 kommentar:

  1. Wow!! This is gorgeous!! Those papers are beautiful and the color combo is so peaceful!! Love the shape of the card and the fabulous embellishments you used! Thanks for playing with LTSCB.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails