søndag 15. mars 2020

Happy birthday!




Nå har virkelig hverdagen forandret seg drastisk! Vi er i en slags unntakstilstand og det er viktig at vi tar vare på hverandre. Her i huset er vi fire voksne samlet og vi prøver å gjøre det beste ut av situasjonen. Sønn med kjæreste jobber med eksamensoppgaver og mannen min og jeg har hjemmekontor. Jeg skulle hatt premiere på en teaterforestilling med teatergruppa mi neste helg men den er utsatt til samme tid neste år. Jeg fokuserer nå på å få gjort en del ting jeg ikke har hatt tid til tidligere og kose meg med det. Fargelegge motiver, øve litt piano, rydde i kjelleren, få malt ferdig gangen som har stått halvferdig i nesten ett år, jobbe med fotografiene mine, lese de bøkene som ligger i en bunke i stua og få litt orden både her og der. Det blir nok også litt trening og gode turer i naturen. Vi ringer også venner og familie i stedet for å ta en kaffe og prat på kafe eller her hjemme. Vi har på speaker og alle kan være med i samtalen. 

Jeg er med på en utfordring på Instagram hvor jeg fargelegger et lite eller stort motiv hver dag, og dette kortet er et av resultatene av det. Jeg har brukt et nytt stempel fra Stamping Bella og fargelagt med Copic markers. Det har kommet mange nye fine dies fra Papirdesign og sirkelen og teksten er stanset ut med ett sett derfra. Jeg har brukt et mønsterpapir fra Tim Holtz og de røffe fine lappene med søm på er fra hans nye produkter fra Tim Holtz Idea-ology. 
Jeg er designer for Bikuben og de har stengt sin fysiske butikk men de har en super nettbutikk og de kan også levere ut bestilte varer i døra hvis du bor i nærheten. Legg bare en kommentar om dette i bestillingen din.

Hvis du vil følge meg på Instagram så kan du søke opp Papirverkstedet.

Jeg er med på utfordringen hos:





Ta vare på hverandre!
💖
Varm hilsen fra Synnøve

2 kommentarer:

  1. A beautiful card in lovely colours and design. A lovely image too and fab colouring. I like the added sewing. Thanks for joining our challenge at Cute card thursday. Marlies

    SvarSlett
  2. Flott kort! Tøft med den knall røde mot sort og den vintage bakgrunn, det ga en skikkelig boost! Love it!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails