onsdag 4. mars 2020

Collect moments



Snøen laver ned men våren nærmer seg jo uansett og dette kortet er litt vårlig i stilen. Her har jeg brukt nye søte stempler fra Stamping Bella som jeg har fargelagt med Copics. Papirene er fra Simple Stories og jeg har brukt dies fra Studio Light til å stanse ut kortet. Jeg har stort sett brukt elementer fra papirene til å pynte med i tillegg til litt bling.

Jeg deltar i utfordringen hos:
http://sirstampalotchallenge.blogspot.com








Takk for at du tittet innom!

Hilsen Synnøve

3 kommentarer:

  1. A most unusual shape to your pretty card, many thanks for sharing and joining in with our 'Spring Florals' theme at Stamping Sensations challenge.

    B x

    SvarSlett
  2. A beautiful card in a very nice shape and I love the adorable image, so cute! Thanks for joining our challenge at Stamping Sensations. Marlies

    SvarSlett
  3. A beautiful card.
    Thank you for joining at stamping sensations.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails