søndag 15. november 2015

Skisseutfordring hos Sketchy Colors!





God morgen og velkommen innom bloggen min!
Det er en ny søndag med ny utfordring hos Sketchy Colors. Denne gangen er det en flott skisse som er utgangspunkt for utfordringen. Jeg har lekt meg litt med denne og her er resultatet. Av en eller annen grunn ble det igjen til at jeg brukte papirene fra Maja Design. De passet jo godt i fargen til motivet fra Whimsy Stamps. Jeg har fargelagt med Copics.

Besøk bloggen til Sketchy Colors for inspirasjon og informasjon! Husk at den som får flest stemmer fra DT- teamet får tilbud om å være gjestedesigner!


November er jo ganske mørk og tung her i Norge men enkelte dager er også november-himmelen ganske så flott. Her er et glimt ut fra vinduet vårt en flott solskinnsdag denne uka.

Foto: Synnøve Dolven

Jeg ønsker dere alle en flott søndag!

Synnøve

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails