tirsdag 17. november 2015

Snowfall, sweet Christmas card






I går kom den første snøen her så nå er virkelig vinteren i gang. Den forsvant riktignok ganske fort igjen men vi har fått første smak av glatte veier og sørpe. Copic marker Norge har en utfordring med skisse og tema jul som jeg lot meg inspirere av. Dette er et motiv fra Penny Black som jeg har fargelagt ganske enkelt og røft. Det skal ha et litt naivt og enkelt preg. Papirene er fra Basic Grey og jeg har brukt dies fra QK, Papirdesign, Memory Box og Magnolia.





Jeg deltar i utfordringen hos:





Jeg ønsker dere en flott ettermiddag!

Synnøve

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort med et søtt motiv! Vi har allerede hatt den første snøen, heldigvis er den borte igjen nå ! Klem ;)

    SvarSlett
  2. Et herlig kort med skikkelig søtt motiv. Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos CMN.
    Gunn***

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails