søndag 18. januar 2015

Fargeutfordring hos Sketchy Colors



Så er det allerede søndag igjen og det er en ny spennende utfordring hos Sketchy Colors. Denne gangen er det en fargeutfordring hvor man skal bruke fargene rødt og turkis. Jeg fant noen papirer fra Graphic45 som passet godt. Kortet er stanset ut med dies fra QK og jeg har brukt et gammelt men godt stempel fra Penny Black. Jeg har også pyntet med bånd og bling.

Besøk Sketchy Colors for inspirasjon og informasjon!




Jeg ønsker dere en strålende søndag!
Synnøve

3 kommentarer:

  1. Fantastisk flott kort, Synnøve! Jeg digger måten du har satt sammen detaljene! Stilig!
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Herlig kort med flotte ark og detaljer, Synnøve:) Lekkert!
    Ha en fin søndag.
    Klem fra Nancy:)

    SvarSlett
  3. Knalltøft kort Synnøve.
    Lekre ark og herlige detaljer.
    Ha en fortsatt flott søndag

    Klem fra Kaia

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails