fredag 23. oktober 2020

Artsy Halloween box



Forrige lørdag hadde Tim Holtz en FB live hvor han viste hvordan man lager dryppende stearinlys av papir og lim. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å prøve meg, bare kose meg med å se på, men det så så morsomt ut at jeg bare måtte sette i gang. Nederst i innlegget ligger bilder av prosessen. Demo ligger på bloggen til Tim Holtz. Når jeg hadde laget lysene måtte jeg jo bruke dem til noe og da fikk jeg lyst til å lage en dekorasjon. Jeg brukte en gaveeske som jeg hadde liggende og en liten pappkiste jeg har kjøpt på Bikuben tidligere. Jeg har brukt pynt fra Idea-ology og litt småtteri som jeg har plukket med meg når jeg har vært i skogen. Bladene er laget med dies fra Sizzix som er sprayet med Distress ink og oxide. Stjernehimmelen er laget med et akvarellark som har fått seg en runde med spray. Jeg har så stanset ut stjernene med en dies fra Sizzix og lagt et ark med vellum bak. Lyset er en liten dekorasjonsslynge kjøpt i en interiørbutikk for lenge siden. Gaveesken ble malt med Distress Paint og dekorert med worn wallpaper, kista ble også malt og så sprayet. Etikettene er laget med stempler fra Stampers Anonymous. Det var kjempegøy å lage denne, jeg måtte virkelig bruke fantasien for å sette dette sammen.

Jeg deltar i utfordringen hos:









God helg!

Hilsen fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails