torsdag 12. juni 2014

Magic and coffee




Her kommer enda et prosjekt med papirer fra Graphic45. Jeg måtte bare lage en ting til når jeg hadde disse nydelige papirene liggende framme. Her er det papirer i lag på lag og mange elementer som er klippet ut. I tillegg har jeg pyntet med blonder, gamle knapper, gipsornamenter og halvperler.
Nå har sommeren virkelig kommet og det er ikke alltid så lett å bruke tiden til puslerier inne, det er jo så deilig å bruke tiden ute i det flotte været.





Jeg deltar i utfordringen hos:


Jeg ønsker dere alle en flott sommerkveld!

Synnøve 

4 kommentarer:

  1. What a wonderful card!! So beautiful! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    SvarSlett
  2. I love this - it is so soft, pretty, fresh and feminine. I think it is awesome! I am dying to know how to pronounce your name?

    SvarSlett
  3. That is beautiful, thanks for sharing with us at CCCB!

    SvarSlett
  4. Oh my goodness this card is spectular!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails