torsdag 13. september 2012

Romantic weddingcard



Endelig er jeg i gang igjen med å lage kort. Det har vært en sommer og tidlig høst hvor det ikke har vært tid og anledning til å sitte så mye ved scrappebordet. Vi hadde noen deilige uker på hytta i Larvik i sommer og etter det har mye av fritida gått til å få hus og hage klart til vår sønns konfirmasjon.Den fant sted forrige helg og det ble en flott dag med en stolt konfirmant, nydelig vær, god mat og hyggelige gjester.
Etter det har det vært mye rydding og ordning for å få alt på plass igjen og jeg satte også i gang en skikkelig rydding på arbeidsrommet mitt. Nå er jeg nesten ferdig og jeg kunne igjen ta i bruk arbeidsbordet, og det er godt for på fredag skal vi i bryllup til min kjære kusine og hun må jo få et hjemmelaget kort. Dette ble resultatet. Jeg kjøpte disse nydelige papirene fra Webster på Bikuben før ferien for dette formålet. Jeg falt pladask for de nydelige fargene og motivet. Jeg har brettet kortet så det kan åpnes i front og knytes med et bånd som ligger rundt hele kortet, festet under panelene. Jeg har brukt mye lag på lag for å få et kort som er solid og har en fin dybde visuelt sett. Den nydelige dekorblomsten og hjertet er også fra Webster.



Båndene er farget med distress.


Fuglene er pyntet med glitterlim og sommerfuglene er klippet ut av et av mønsterarkene.


Inne i kortet og på baksiden har jeg pyntet med doilies. Ornamentene er stemplet og pyntet med litt bling.



Baksiden av kortet.


Dette motivet er stanset ut med Spellbinders.

Jeg jobber nå med å sette opp kurs for høsten både på Bikuben og hjemme. Hvis du lurer på noe eller har ønsker for tema på kurs, så er det bare å kontakte meg på mail. Adressen står på høyre side.

Veldig hyggelig om du legger igjen en hilsen!
Klem fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails