søndag 30. september 2012

Elegant serviettboks



Jeg ville lage noe ekstra hyggelig og fint til ei god venninne og jeg fant oppskriften på denne fine boksen på bloggen til Marianne, Mariannes Papirverden. Jeg laget min egen versjon med papirer fra Graphic45. Disse papirene er virkelig blitt noen av mine favoritter. Her har jeg fylt boksen med servietter, teposer og sjokolade så det passet fint med papirer med tekanner og kopper på. Jeg har brukt dies fra Spellbinders til å stanse ut blondekantene og jeg har pyntet med halvperler og litt bling. Det var veldig gøy å lage denne så det blir nok flere utgaver.




Jeg ønsker dere en riktig god søndag kveld!

2 kommentarer:

  1. Wow, noe så fantastisk nydelig! Og så smart da. Ja, her kommer de nydelige papirene virkelig til sin rett :)

    SvarSlett
  2. Like imponerende som alltid. Nydelig arbeid og detaljer :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails