mandag 24. september 2012

Brettekort i pastell


I går laget jeg dette brettkortet i pastellfarger. Ble bl.a. inspirert av utfordringen til Skechy Colors denne uka hvor fargene hvitt, sort, brunt og grønt skulle brukes. Dette ble en pastellversjon med innslag av rosa. Det var gøy og leke seg med feminine detaljer og bretting. De blir ganske fine på et gavebord disse kortene som står så fint av seg selv. På dette kortet har jeg brukt papirer fra Melissa Frances og stempler fra Kort og Godt. Ellers så har jeg brukt dies fra Spellbinders og Tim Holtz dies fra Sissix. Jeg har farget båndene med distress og jeg har pyntet med fjær, halvperler, blomst, bling og knapper.





Jeg deltar i ukas utfordring hos Skechy Colors, http://sketchycolors.blogspot.no/

Jeg ønsker dere en god start på ei ny uke!

Klem fra Synnøve

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort!! Lekkert med mange flotte detaljer!
    Tusen takk for at du lot deg inspirere av fargeutfordringen vår, på Sketchy Colors denne uken. Fargene du skal bruke, SKAL dominere kortet ditt! Jeg syns vel egentlig at det rosa i kortet ditt er det jeg ser først og det er det som dominerer... Men jeg godkjenner bidraget ditt lell, under tvil ;)) Lekkert var det okke som! Lykke til!
    Klemmer fra Jannhild

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails