fredag 10. desember 2010

Vinterstemning og dagens tag





Denne vakre utsikten var det som møtte meg da jeg kom inn på arbeidsrommet mitt i går. Det utrolige lyset og de hvite trærne bare skrek etter å bli fotografert. Kaldt men vakkert!

Men over til dagens tag. Jeg har lagt papiret dobbelt og trykt ut tagen med Spellbinders. Jeg har laget en blomst hvor jeg har brukt blomsterdies fra Tim Holtz og papirer fra KaiserCraft. Blomsterdelene blir sprayet med glimmermist og krøllet før jeg setter dem sammen og i midten har jeg pyntet med en brad med nisse på fra KaiserCraft. Kjøpte et helt sett med brads bare fordi jeg syntes denne var så utrolig fin. Jeg har så pyntet med et snøfnugg i filt og en lapp hvor jeg har stemplet hilsen. Til slutt pyntet jeg med gullglitter og et brunt fløyelsbånd.




Dette er innsiden av tagen. Jeg har stemplet en hilsen, og "til og fra". I kantene har jeg stemplet snøfnugg og brukt brun distress.

Takk for hyggelige kommentarer!   

Jeg ønsker dere en vakker fredag!

Husk blog candyen min! Se i margen til høyre.

1 kommentar:

  1. Så flotte tags du lager! Blir veldig inspirert av å titte rundt her :)
    God jul til deg og familien!
    Hilsen Ina

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails