tirsdag 29. desember 2009

Engler, blonder og tidens flukt




Nå er jula allerede på hell og det er få dager igjen av 2009. Dette tiåret har rast av gårde og jeg spekulerer stadig på hvordan man skal klare å gripe dagen, holde litt på den, og kose seg med den. Det å scrappe er nok ikke løsningen når det gjelder å holde på tiden, for den raser jo av gårde når man setter seg ned med et prosjekt, men man kan jo sitte igjen med minner som er ganske så konkrete. Albumet kan ta vare på tanker, inntrykk og stemninger så det er jo en måte å gripe tiden på. Jeg har planer om å lage flere scrappesider i 2010 og prøve å skape flere tidslommer hvor det ikke skal skje noe planlagt og hvor tiden skal få gå litt sakte. Så gjenstår det å se om det lykkes, men noen ambisjoner og mål må man jo ha.
Englepynten over har jeg laget nå i romjula. Jeg har brukt brune kremmerhus og pyntet dem med gamle boksider, glansbilder, blonder og blomster.
Kalenderen under har jeg laget til sønnen min og den er nå ribbet og skal snart pakkes bort for lagring til neste år. Jeg ønsker dere alle en fortsatt gledelig jul og et godt nytt år!


1 kommentar:

  1. Så lekre kremmerhus. Slike ble laget i julegaver tl min venner ifjor jul, gøy å lage og ikke minst er de fine å henge opp både på juletre, eller som pynt et annet sted i heimen.
    Dessuten må jeg ønske deg et riktig godt nytt år, 2010 burde jo bli et godt år for alle oss "strømlinger"...Hvertfall hvis vi skal tenke i postnummer termer ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails