søndag 6. januar 2019

The tiniest thing...



Når jeg først har kommet i gang med fargelegging blir jeg ofte litt hekta. Det er ekstra morsomt når jeg har noen nye motiver liggende klare. På dette kortet har jeg brukt et veldig søtt stempel fra Stamping Bella. Jeg liker disse stemplene veldig godt da de gir et lett og rent utrykk som jeg setter stor pris på når jeg lager kort med fargelagte motiver. Tekststempelet er et gammelt stempel på trekloss fra Penny Black. Jeg syntes det passet så godt til dette motivet. Jeg har fargelagt med Copic og jeg har brukt papirer fra Graphic45. Jeg har brukt dies fra Kort og godt og Wild Rose Studios. 




Jeg ønsker dere alle en god start på en ny uke!

Hilsen Synnøve

5 kommentarer:

  1. Your card is so pretty and your colouring is outstanding. A beautiful lovely stamped image and the border frames it beautifully. I also like the little embellishments such as the butterfly and pearls, which give the perfect finishing touch. Thank you for sharing this with us at Stamping Sensations and good luck. Sandra x

    SvarSlett
  2. A beautiful creation for a Fabulously Feminine theme at Stamping Sensations challenge, thanks so much for joining in.

    B x

    SvarSlett
  3. Nydelig.Vakkert fargelagt og fine farger! Klem ;)

    SvarSlett
  4. Jättefint målat. Otroligt vackert kort som borde bli Top tre i utmaningarna.

    SvarSlett
  5. Beautiful colouring on the image. Beautiful card.
    Thank you for joining at stamping Sensations this month.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails