tirsdag 1. desember 2009

Adventstid, kos og stress







Nå flyr virkelig dagene av gårde! Hver høst bestemmer jeg meg for at jeg skal være tidlig ute med juleforberedelsene men jula er plutselig bare der...
Jeg har hatt hyggelige julekurs i det siste og blomsten ved siden av fikk jeg av den hyggelige kursgjengen fra Gjøviksområdet. Tusen takk!!! Den står på kjøkkenbordet vårt som er det eneste som minner om jul foreløpig, siden jeg har lagt på en ny rødrutete duk.
I morgen skal jeg ha siste julekortkurs på Bikuben og så skal jeg prøve å få litt julestemning i resten av huset.
Julekortposene over laget jeg som ekstra prosjekt til et julekortkurs jeg hadde i går. De er laget med papirer fra 3ndypapir og ble ganske søte.


Ha en hyggelig onsdag!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails